Thursday, July 18, 2013

Dziki Zachód .... i egzotyczne hamburgery

Yak Burger, Rib&Chop House (Cody,WY)

Dla kogoś kto mieszka w mieście lub blisko cywilizacji, zetknięcie się z niezamieszkałymi terenami Dzikiego Zachodu jest piorunującym wrażeniem ..... i dopiero wtedy docenia się sklep tuż za rogiem :) A konkretnie mam na myśli stan Wyoming (USA), który opisywany jest w przewodnikach  Stanem Kowbojów .... i wierzcie mi, wiedzą co piszą. Widok 10-latków biorących udział w  rodeo jest niesamowity. 
Ale wracając do jedzenia - jest to z pewnością miejsce dla mięsożerców. Mięso króluje w menu lokalnych restauracji, co mnie z resztą nie zdziwiło, kiedy to po drodze mijaliśmy tabuny bydła itp. 
Postanowiłam więc wybrać coś bardziej oryginalnego i BURGER Z JAKA był strzałem w dziesiątkę. Nie jestem fanką hamburgerów, dlatego ten kawałek mało tłustego mięsa, raczej suchego, bardzo przypadł do gustu mojemu brzuszkowi i podniebieniu też. A smakowo .... wołowina :) .... i gdybym nie wiedziała, to pewnie bym się nawet nie zorientowała.  
Miejsce było dość zatłoczone, co zawsze dobrze wróży, a i menu było zachęcające  ..... żeberka, steki, hamburgery ....prawdziwe kowbojskie jedzenie. Za to cola smakuje wszędzie tak samo ;)


1 comment:

  1. Pozdrawiam serdecznie i gratuluję smacznego bloga!

    Chciałabym zaprosić Ciebie na stronę znajdzprzepisy.pl oraz do dodania swojego bloga na listę TOP BLOGI! Nasze strony są już dostępne w 37 krajach i jesteśmy drugą co do wielkości wyszukiwarką przepisów kulinarnych na świecie!

    Byłoby mi bardzo miło, jakby i Twoje przepisy znalazły się u nas :)
    Aby znaleźć się na liście Top Blogi wystarczy tylko zarejestrować swój blog tutaj: http://www.znajdzprzepisy.pl/dodaj-blog

    Przepraszam, że tutaj piszę, ale nie znalazłam danych kont. na blogu :)
    Życzę miłego weekendu!

    ReplyDelete