Thursday, June 21, 2012

ABC Ziół i Przypraw

Witajcie Blogersi i  Kuchciki !

W końcu udało mi się uporać z przepisami i blogiem też, coraz sprawniej mi to idzie (ku wielkiej uciesze mojego męża, którego już nie muszę dręczyć problemami technicznymi) .... tak więc najwyższa pora podjąć wyzwanie związane z nazwą bloga.
Od dziś rusza edukacyjna część mojego bloga ABC ZIÓŁ I PRZYPRAW, gdzie będę się z Wami dzielić wiedzą o bardziej i mniej znanych ziołach wykorzystywanych w kuchni. Oczywiście nie zabraknie zdjęć i chyba najważniejszej kwestii .... z czym to się je ??

Mówimy kategoryczne NIE vegecie !!! 

2 comments:

  1. Moje zdanie podobne , vegeta be !
    Zioła cacy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otóż to ! ... szkoda tylko, że ich dostępność jest często ograniczona :(

      Delete